لوله گالوانیزه درپاد

قیمت لوله گالوانیزه درپاد

لوله گالوانیزه درپاد از کارخانجات معتبر در ایران در زمینه تولید انواع لوله گالوانیزه می باشد. این کارخانه با استفاده از توان تولید بالا، قادر به تولید انواع لوله های گالوانیزه مورد استفاده در صنایع مختلف را دارا می باشد.

لوله های گالوانیزه درپاد از سایزهای 1/2 الی 8 اینچ تولید می گردد و در انواع لوله های سبک نیمه سنگین و سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد.

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی لوله، از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود . لوله گالوانیزه درپاد به روش متداول استفاده از گالوانیزه گرم طبق استاندارد انجام می گردد .

مشخصات محصول تولیدى لوله گالوانیزه ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.
به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه ی فروش لوله های گالوانیزه درپاد، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

لوله های فولادی گالوانیزه درپاد از فولاد نرم ساخته می شود که در ساخت آن ورق فولادی با فشار از داخل قالب عبور داده شده و درز آن منتقل می شود و سپس به منظور افزایش مقاومت در برابر اسیدها و زنگ زدگی به صورت گالوانیزه پوشش داده می شود. وان آبکاری ) او انجام می دهد. قرار دادن.

تفاوت اساسی بین این دو نوع لوله گالوانیزه وجود ندارد اما یکی از تفاوت های آنها سبکی و براق بودن لوله های گالوانیزه فولادی نسبت به نوع آن است. همچنین باید توجه داشت که لوله های گالوانیزه فولادی نسبت به لوله های گالوانیزه آهنی در برابر اسیدها مقاومت کمتری دارند.

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (1 امتیاز)
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه آهن شهر پاسارگاد می باشد.