لوله گالوانیزه سبک

قیمت لوله گالوانیزه سبک

لوله گالوانیزه سبک از انواع لوله های پر مصرف در صنایع مختلف بوده و به دلیل قیمت مناسب دست پایین تر نسبت به لوله با ضخامت بالاتر و همچنین تنوع در ضخامت و دست های متفاوت از محبوبیت بیشتری در ساخت انواع سازه های فلزی برخوردار می باشد.

شیوه تولید انواع لوله‌های گالوانیزه تقریبا شبیه به هم است و اغلب تفاوت‌ها در مقادیری است که برای پوشش‌دهی این نوع لوله‌ها در نظر گرفته می‌شود. برای مثال لوله‌ گالوانیزه سبک از دارای لایه‌های روی کمتری است؛ درحالی که انواع دیگر سنگین لوله‌ها با لایه‌های بیشتری پوشیده می‌شوند. لوله‌های سبک معمولا در ابعاد و اندازه‌های کوچک‌تری طراحی می‌شوند که برای کاربردهای فراوان و گسترده کاملا مناسب هستند.

نحوه تولید لوله گالوانیزه سبک بصورت تولید لوله مبلی از ورق و بصورت درزجوش مستقیم می باشد که پس از تولید و تمیزکاری جهت گالوانیزه به وان مذاب روی منتقل گردیده و پس ماندگاری مدتی معین بصورت لوله گالوانیزه و با مقدار پوشش حداقل 70 میکرون آماده جهت بسته بندی و فروش می باشد.

لوله گالوانیزه از سایزهای ½ الی 8 اینچ تولید می گردد و در انواع لوله های اینچی و کاندوئیت میلیمتری از لحاظ دست و ضخامت تقسیم بندی می گردد.

بسته بندی لوله های گالوانیزه سبک بصورت بندیل بوده و بر اساس دست هر بندیل فروخته می شود.

لوله گالوانیزه سبک برق
لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای
لوله گالوانیزه سبک کاندوئیت
لوله گالوانیزه سبک ستون
لوله گالوانیزه سبک تزئینی

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی لوله ، از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود . لوله گالوانیزه سبک به روش متداول استفاده از گالوانیزه گرم طبق استاندارد انجام می گردد .
به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه ی فروش لوله های گالوانیزه سبک، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه آهن شهر پاسارگاد می باشد.