لوله گالوانیزه سپنتا

لوله گالوانیزه سپنتا از کارخانجات معتبر در ایران در زمینه تولید انواع لوله گالوانیزه می باشد. این کارخانه با استفاده از توان تولید بالا ،  قادر به تولید انواع لوله های گالوانیزه مورد استفاده در صنایع مختلف را دارا می باشد. همچنین این شرکت محصولاتی مانند لوله گازی و لوله سیاه نیز تولید می نماید.  از سایزهای 1/2 الی 8 اینچ تولید می گردد.

لوله گالوانیزه سپنتا در انواع لوله های سبک نیمه سنگین و سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد.

بسته بندی لوله گالوانیزه سپنتا بصورت بندیل بوده و بر اساس وزن هر بندیل فروخته می شود.

لوله گالوانیزه سپنتا چه ویژگی هایی دارد؟

لوله گالوانیزه سپنتا به روش گرم(لوله گالوانیزه گرم)  تولید می شود. در روش گرم لوله فولادی وارد مذاب فلز روی که در دمای ۴۶۰ درجه سانتی گراد است، می شود. پس از خارج شدن این لوله از مذاب، فلز روی با اکسیژن و کربن موجود در ساختار لوله فولادی واکنش نشان داده و پیوندی مستحکم بین آن ها برقرار می شود.

انواع لوله گالوانیزه سپنتا

  1. لوله گالوانیزه آب
  2. لوله گالوانیزه گلخانه ای
  3. لوله گالوانیزه برق
  4. پروفیل گالوانیزه

پیش از تولید لوله گالوانیزه چه مواردی باید رعایت شود؟

برای آنکه فلز روی به طور کامل سطح رویی لوله های فولادی را پوشش دهد، لازم است از قبل سطح لوله ها کاملا تمیز گردد. برای این منظور، لوله ها در یک محلول اسیدی مانند اسید سولفوریک قرار داده می شود.

در حین قرار دادن لوله های مورد نظر در محلول اسید سولفوریک و یا اسید کلریدریک، باید لوله ها به صورت نوسانی حرکت داده شوند تا هر گونه آلودگی و رسوب ناشی از زنگ زدگی بر روی سطح آن ها، پاک گردد. پس از پاک سازی سطح لوله فولادی مورد نظر، عملیات آبکاری گرم  بر روی لوله آغاز می شود.

مشاهده محصولات لوله گازی سپنتا

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه آهن شهر پاسارگاد می باشد.