لوله گالوانیزه پایه فنس

قیمت لوله گالوانیزه پایه فنس

لوله گالوانیزه پایه فنس از انواع لوله های پر مصرف در صنایع مختلف حصارکشی و پایه فنس کشی بوده و به دلیل مقاومت بیشتر در مقابل زنگ زدگی نسبت به گالوانیزه سرد و همچنین تنوع در ضخامت و وزن های متفاوت از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد.

نحوه تولید لوله گالوانیزه بصورت تولید لوله سیاه از ورق و بصورت درزجوش مستقیم می باشد که پس از تولید و تمیزکاری جهت گالوانیزه به وان مذاب روی منتقل گردیده و پس ماندگاری مدتی معین بصورت لوله گالوانیزه و با مقدار پوشش حداقل 70 میکرون آماده جهت بسته بندی و فروش می باشد و از سایزهای 2 الی 6 اینچ تولید می گردد.

لوله گالوانیزه در انواع لوله های سبک نیمه سنگین و سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد.

بسته بندی لوله گالوانیزه بصورت بندیل بوده و بر اساس وزن هر بندیل فروخته می شود.

لوله گالوانیزه پایه فنس کشی
لوله گالوانیزه پایه فنس سبک
لوله گالوانیزه پایه فنس سنگین
لوله گالوانیزه پایه فنس پایه

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی بیرون و داخل لوله گالوانیزه ، از پوشش گالوانیزه پایه فنس استفاده می شود . لوله گالوانیزه پایه فنس به روش متداول استفاده از گالوانیزه پایه فنس به روش غوطه وری و طبق استاندارد انجام می گردد .

مشخصات محصول تولیدى لوله گالوانیزه ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.
به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه ی فروش لوله گالوانیزه پایه فنس ، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه آهن شهر پاسارگاد می باشد.