لوله گالوانیزه ساوه

لوله گالوانیزه ساوه

كارخانجات نورد و پروفیل ساوه در سال 1354 با هدف تولید انواع لوله و پروفیل های فولادی با ظرفیت تولیدی 50.000 تن در سال تاسیس و بهره برداری گردید. مدیریت این كارخانه در راستای استراتژی توسعه بازار و افزایش تنوعات محصولات و نفوذ به بازارهای صادراتی برنامه ریزی دقیق خود را در جهت سرمایه گذاری با هدف ارتقاء كیفی و كمی محصولات آغاز نموده و هم اكنون حاصل تلاش و برنامه ریزی دقیق مدیریت این شركت دستیابی به ظرفیت 2.000.000 تن در سال انواع مقاطع فولادی در سایزهای گوناگون می باشد.

انواع لوله گالوانیزه ساوه

لوله گالوانیزه ساوه که به روش غوطه وری گالوانیزه تولید می گردد و با پوشش و مقاومت بالای خود در مقابل زنگ زدگی ، یکی از محبوب ترین انواع لوله های گالوانیزه برق بوده و بخصوص در مناطق با رطوبت بالا مورد استفاده قرار میگیرد.

برای محافظت از خوردگی و آسیب پذیری فلزات توسط عمل گالوانیزاسیون، پوششی از فلز روی را بر روی این گونه فلزات آسیپ پذیرقرار می دهند این پوشش متشکل از لایه ی روی و ترکیباتی از آهن می باشد. این نوع پوشش فلزات کاربرد زیادی در صنعت دارد.

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ 02149986000 داخلی 100 تماس بگیرید

محصولات مرتبط: لوله گازی ساوه

بهترین قیمت لوله گالوانیزه ساوه :

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02149986000 داخلی 100 تماس بگیرید

کاربرد های لوله گالوانیزه چیست ؟

لوله گالوانیزه به دلیل داشتن اجزای ضد زنگ زدگی، در مصارف فضای باز و داخلی مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد. پوشش روی، روند خوردگی را کند‌ می‌کند و‌ می‌تواند لوله را برای دهه‌ها (در محیط مناسب) دوام دهد. این امر آن را برای کاربردهای دریایی و حمل و نقل آب سرد و گرم به طور یکسان ایده آل‌ می‌کند.

نحوه محاسبه وزن لوله به چه صورت است؟

ضخامت و قطر بیرونی لوله باید بر اساس میلی متر باشد. نحوه محاسبه وزن لوله از طریق فرمول زیر است: قطر لوله به میلی متر * ضخامت * 0.147

استعلام روزانه قیمت از چه ساعتی شروع می شود ؟

روزانه از ساعت 9 صبح می توانید قیمت لوله را در سایت مشاهده فرمایید. همچنین مشاوره فروش با تلفن 02149986000 داخلی 100 امکان پذیر است.

📌 مطالب پیشنهادی :

لوله گالوانیزه قزوین

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه آهن شهر پاسارگاد می باشد.