پیچ و مهره گلخانه ای

قیمت پیچ و مهره گلخانه ای

پیچ و مهره گلخانه ای جهت نصب و به هم پیوستن اجزاء سازه های گلخانه ای از پیچ و مهره هایی در صنایع گلخانه ای صنعتی و کشاورزی استفاده می شود. که دارای اشکال مختلف و کارایی های مختلفی می باشند.

از پیچ و مهره گلخانه در ساخت سازه گلخانه و همچنین محل تلاقی نایلون پوشش گلخانه و همچنین قرار دادن پنجره ها و سایر تجهیزات بر روی سازه استفاده می شود و در سایز های مختلف تولید می گردد. پیچ و مهره گالوانیزه گلخانه ای در انواع پیچ و مهره های سبک نیمه سنگین از لحاظ وزن تقسیم بندی می گردد.

انواع پیچ و مهره گلخانه ای:

پیچ و مهره گلخانه ای سبک
پیچ و مهره گلخانه ای کشاورزی
پیچ و مهره گلخانه ای صنعتی
پیچ و مهره گلخانه ای سنگین

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی بیرون و داخل پیچ و مهره گلخانه ای، از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود. پیچ و مهره گلخانه ای به روش متداول استفاده از گالوانیزه گرم به روش غوطه وری و طبق استاندارد انجام می گردد. مشخصات محصول تولیدى پیچ و مهره گالوانیزه گلخانه ای استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى پیچ و مهره ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.
به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه ی فروش پیچ و مهره گلخانه، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه آهن شهر پاسارگاد می باشد.