پیچ و مهره گالوانیزه

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه

پیچ و مهره گالوانیزه از تجهیزات مورد نیاز در نصب تجهیزات سیستم های آبرسانی ، برق رسانی و همچنین سازه های فلزی و سیستم آتش نشانی می باشد و براساس قطر پیچ و طول پیچ دسته بندی می شوند.

از انواع پیچ و مهره گالوانیزه می توان به ، پیچ و مهره گالوانیزه شش گوش ، استاد بولت ، آلن، کله قارچی و …. اشاره نمود و از سایز ½ اینچ الی 24 اینچ در دسترس می باشد و در انواع گرم و سرد تولید میگردد. بسته بندی آن بر اساس تعداد و بصورت کیسه ای فروخته می شود.

انواع پیچ و مهره ضدزنگ:

پیچ و مهره فلنج
پیچ و مهره کشاورزی
پیچ و مهره ساختمانی
پیچ و مهره برق

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی بیرون و داخل پیچ و مهره ، از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود . پیچ و مهره گالوانیزه به روش متداول استفاده از گالوانیزه گرم به روش غوطه وری و طبق استاندارد انجام می گردد . مشخصات محصول تولیدى پیچ و مهره ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى پیچ و مهره ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.
به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه ی فروش پیچ و مهره گالوانیزه ، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه آهن شهر پاسارگاد می باشد.