لوله گالوانیزه رده 40

قیمت لوله گالوانیزه رده 40

لوله گالوانیزه رده 40 از انواع لوله های مورد مصرف در صنایع حساس و محیط های ضد انفجار و امنیتی بوده و به دلیل قیمت بالا و وزن سنگین نسبت به لوله درزدار و همچنین محدودیت در ضخامت مورد نیاز قابلیت تولید می باشد.

لوله گالوانیزه رده 40

نحوه تولید لوله گالوانیزه رده 40 بصورت تولید از لوله سیاه بدون درز در رده 40 می باشد که پس از اسید شویی و لک بری جهت گالوانیزه به وان مذاب روی منتقل گردیده و پس ماندگاری مدتی معین بصورت لوله گالوانیزه و با مقدار پوشش حداقل 70 میکرون ، آماده جهت ارسال به واحد برش و دنده کاری و بسته بندی و فروش می باشد. و از سایزهای ½ الی 12 اینچ تولید می گردد.

لوله گالوانیزه رده 40 در انواع لوله های نیمه سنگین و سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد.

بسته بندی لوله گالوانیزه بصورت بندل بوده و بر اساس متر و در شاخه های 3 متری و 6 متری فروخته می شود.

انواع لوله گالوانیزه رده 40:

  • گالوانیزه رده 40 آب
  • گالوانیزه رده 40 سیستم های امنیتی
  • گالوانیزه رده 40 ضد انفجار
  • گالوانیزه رده 40 آتش نشانی

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی لوله ، از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود . لوله گالوانیزه رده 40 به روش متداول استفاده از گالوانیزه گرم طبق استانداردهای جهانی انجام می گردد .

مشخصات محصول تولیدى لوله گالوانیزه ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.
به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه ی فروش لوله گالوانیزه رده 40، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ 02149986000 داخلی 100 تماس بگیرید

لوله گالوانیزه رده ۴۰ ساوه از سایزهای ½ الی ۱۲ اینچ تولید می گردد و در انواع لوله های نیمه سنگین و سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد.

بسته بندی لوله های گالوانیزه ساوه بصورت بندیل بوده و بر اساس متر و در شاخه های ۳ متری و ۶ متری  فروخته می شود.

لوله گالوانیزه رده ۴۰ ساوه یکی از انواع لوله ها می باشد که در صنعت های مختلفی به خصوص صنایع گاز و پتروشیمی و نفت کاربرد فراوانی دارد. این لوله های از جنس فولاد و استنلس استیل می باشند.

نامی که در اصطلاح به این نوع لوله ها می گویند لوله سیم لس (seamless pipe)  می باشد.این لوله ها در ابعاد کوچک بزرگ ساخته می شود که ابعاد کوچک این لوله ها بسیار دقیق و ظریف می باشد و این ابعاد کوچک در تولید انبوه نیز مورد استفاده قرار می گیرد زیرا که زمان کمتری نیاز دارد و به سرعت ساخته می شود.

لوله گالوانیزه

لوله ای که با روی مذاب پوشش داده میشود را لوله گالوانیزه می گویند، جنس این لوله ها از آهن سفید نورد شده است که درز آن توسط دستگاه های درز جوش بهم جوش داده می شود و سپس لوله را در فلز روی مذاب فرو می برند که عموماً به دو صورت سبک و متوسط تولید می گردد.

لوله سیاه

لوله استوانه ای بلند و توخالی است که دو سر آن باز است که سطح مقطع آن می تواند دایره ای باشد،انوع لوله از جنس فولاد به دو دسته لوله سیاه و گالوانیزه تقسیم بندی می شوند .

لوله سیاه فولادی هیچ پوششی ندارد اما لوله گالوانیزه ، لوله جنس فولاد است که با لایه ای از فلز روی پوشیده می شود، این پوشش روی یا گالوانیزه برای کاهش خوردگی به عنوان آند کار می کند، خود لوله سیاه فولادی در صنایع به دو گروه درز دار و بی درز تقسیم بندی می شوند .

لوله فولادی

لوله فولادی در حقیقت لوله ای است که کابل را در برابر صدماتی از جمله ضربات و برخورد اشیاء تیز و سنگین محافظت میکند و سپس کابل را از داخل آن عبور می دهند.

به عبارت دیگر وسیله ای جهت حفاظت هادی برق برای جلوگیری از صدمه دیدن سیم و عایق آن و همچنین محافظت از افرادی که با آن در تماس هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله مسی

لوله مسی بنا بر کاربرد و موارد مصرف آنها بصورت شاخه ، کلاف ، کویل ( LWC ) و مویی ( capilary ) تولید می شود .

5/5 - (6 امتیاز)
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه آهن شهر پاسارگاد می باشد.