لوله گالوانیزه سرد

به لوله های فولادی که به منظور مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی عملیات گالوانیزه سرد بر روی آنها صورت می گیرد ، لوله گالوانیزه سرد می گویند. این روش گالوانیزه برای لوله، منسوخ و غیر استاندارد می باشد و معمولا از این نوع گالوانیزه جهت قطعات کوچک استفاده می گردد اما برخی از پیمانکاران به علت قیمت پایین تر این لوله ها، آن ها را خریداری می کنند.

عملیات گالوانیزاسیون سرد چیست ؟

در این روش، پوشش گالوانیزه تحت یک عملیات کاتدی و آندی روی لوله قرار می گیرد یا به زبان عامیانه گالوانیزه، روی لوله اسپری می شود.

مشخصات : به علت اینکه امکان گالوانیزه کردن داخل لوله ها وجود ندارد و ضخامت پوشش روی در این نوع کمتر از 18 میکرون می باشد امکان زنگ زدگی بسیار بالاتر می رود و در داخل این لوله ها زنگار نهان به وجود می آید، عمر مفید این لوله ها بین 3 تا 5 سال می باشد.

تفاوت لوله گالوانیزه گرم و لوله گالوانیزه سرد :

  • گالوانیزه گرم عمقی داغ/ گالوانیزه سرد
  • پوشش گالوانیزه :هم داخل و هم بیرون لوله/فقط بیرون لوله
  • ضخامت گالوانیزه : 60 تا 75 میکرون / 10 تا 18 میکرون
  • عمر مفید لوله : 25 تا 30 سال /3 تا 5 سال
  • ضخامت ورق : 1 تا 1.5 میل / 0.8 تا 1 میل

از لوله گالوانیزه بیشتر در محیط های سربسته استفاده می گردد که در معرض مستقیم برخورد آب و رطوبت نباشند.

لوله گالوانیزه سرد از سایزهای 1/2 الی 6 اینچ تولید می گردد و از سایز pg11 الی pg48 تولید می گردد.در انواع لوله های سبک نیمه سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد.

مشخصات محصول تولیدى لوله گالوانیزه ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.
به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه ی فروش لوله گالوانیزه سرد  ،پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم،اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه آهن شهر پاسارگاد می باشد.