لوله گالوانيزه سرد PG21
Cold Galvanized pipe

لوله گالوانیزه سرد از انواع لوله های پر مصرف در صنایع مختلف ساختمانی و برقی بوده و به دلیل مقاومت نسبی در برابر زنگ زدگی و قیمت پایین نسبت به گالوانیزه گرم و همچنین تنوع در ضخامت و وزن های متفاوت از محبوبیت خوبی برخوردار می باشد.

نحوه تولید لوله گالوانیزه سرد بصورت تولید لوله سیاه از ورق و بصورت درزجوش مستقیم می باشد که پس از تولید و تمیزکاری جهت گالوانیزه به وان گالوانیزه منتقل گردیده و پس ماندگاری مدتی کمی بصورت لوله گالوانیزه سرد و با مقدار پوشش قابل قبول آماده جهت بسته بندی و فروش می باشد.

از لوله گالوانیزه بیشتر در محیط های سربسته استفاده می گردد که در معرض مستقیم برخود آب و رطوبت نباشند.

سایز استاندارد لوله گالوانیزه سرد :

  • لوله گالوانيزه سرد PG11
  • لوله گالوانيزه سرد PG13.5
  • لوله گالوانيزه سرد PG16
  • لوله گالوانيزه سرد PG21
  • لوله گالوانيزه سرد PG29
  • لوله گالوانيزه سرد PG36
  • لوله گالوانيزه سرد PG48

تفاوت لوله گالوانیزه سرد وگرم:

 فرق لوله گالوانیزه آبکاری سرد و آبکاری گرم کار سختی نیست و نیاز به بررسی چند فاکتور ساده دارد . از این نکته نمیتوان گذشت که لوله گالوانیزه سرد از لوله گالوانیزه گرم از جهت مقاومت بسیار متفاوت از و این تفاوت هم به خاطر روش آبکاری گرم و سرد در لوله های فولادی که به گالوانیزه تبدیل میگردند بوجود میاید. لوله های گالوانیزه چه گرم و چه سرد در هر سایزی امکان آبکاری دارند و هر لوله آهنی فولادی ای که در بازار تهران و ایران موجود باشد میتوان آبکاری گرم و سرد نمود اما سایز های پر مصرف این لوله ها نیز در ادامه برای هر موضوع مصرفی بررسی میگردد .

لوله گالوانیزه سرد از سایزهای ½ الی 6 اینچ تولید می گردد و از سایز pg11 الی pg48 تولید می گردد.در انواع لوله های سبک نیمه سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد.

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی بیرون و داخل لوله گالوانیزه ، از پوشش گالوانیزه سرد استفاده می شود . لوله گالوانیزه سرد به روش متداول استفاده از گالوانیزه سرد به روش غوطه وری و طبق استاندارد انجام می گردد .

مشخصات محصول تولیدى لوله گالوانیزه ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.
به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه ی فروش لوله گالوانیزه سرد،پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم،اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.