لوله گالوانیزه ساوه ½1اینچ

لوله گالوانیزه ساوه ، در بین انواع لوله گالوانیزه جزو برترین برندهای گالوانیزه گرم محسوب میگردد این لوله در سه نوع لوله گالوانیزه سبک ساوه ، لوله گالوانیزه سنگین ساوه و لوله گالوانیزه فوق سنگین ساوه تولید میگردد . Saveh Galvanized Pipe لوله ساوه در سایزهای 1/2 تا 4 اینچ تولید میشود و کارخانه لوله گالوانیزه ساوه از آبکاری گرم گالوانیزه جهت تولید محصولات گالوانیزه خود استفاده مینماید .

انواع لوله فولادی برق :

  • لوله فولادی برق گالوانیزه سرد: در این روش لوله به صورت سطحی گالوانیزه میگردد.
  • لوله فولادی برق گالوانیزه گرم: برای محیط های اسیدی و یا محیط های مرطوب بهتر است از لوله هایی استفاده شود که از روی پوشیده شده اند و آبکاری گالوانیزه گرم شده اند.
  • لوله فولادی برق مشکی (رنگ شده با رنگ الکترو استاتیک): در این روش لوله به وسیله رنگ در برابر زنگ زدی مقاوم میگردد.

 

لوله گالوانیزه ساوه ۱/۲ اینچ

لوله گالوانیزه ساوه ۳/۴ اینچ

لوله گالوانیزه ساوه ۱ اینچ

لوله گالوانیزه ساوه ۱۱/۴ اینچ

لوله گالوانیزه ساوه ۲ اینچ(۲۴ کیلو ۲۷ کیلو ۳۰ کیلو و ۳۴ کیلو)

لوله گالوانیزه ساوه ۲۱/۲ اینچ

لوله گالوانیزه ساوه ۳ اینچ

لوله گالوانیزه ساوه ۴ اینچ

از دیگر مصارف مهم لوله های گالوانیزه در موتورخانه می باشد. لوله های گالوانیزه ساوه سنگین به دلیل تحمل فشار بالا و استحکام یکی از بهترین گزینه ها برای لوله کشی موتور خانه و تاسیسات می باشد.

لوله فولادی برق را لوله کاندوئیت نیز می نامند که در ضخامت ها و سایزهای مختلف تولید شده و از ضربه های احتمالی که به سیم و کابل وارد میشود محافظت میکند.

 عملکرد لوله فولادی برق این است که مسیری روشن و محافظت شده برای عبور کابل در سیم کشی برق در یک ساختمان یا ساختار را فراهم میکند.

 لوله های فولادی برق به طور گسترده ای در تاسیسات سیم کشی استفاده می شوند.

 

لوله های فولادی برق اغلب در مصارف صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار میگیرند. لوله کاندوئیت دارای ضخامت بین 0.9 تا 1.5 میلیمتر و با طول شاخه های 3 متری (استاندارد) قابل ارائه میباشند.(درصورت درخواست مشتریان تا 6 متر هم قابل تولید میباشد)

اتصالات لوله فولادی برق :

 بست اسپیت ، زانویی دوردار ، بوشن ، زانویی درب دار ، سه راهی درب دار ، براس بوشن ، درپوش آلومینیومی ، بست انتهایی ، تبدیل لوله فولادی برق ، در پوش پلاستیکی ، سه راهی ساده لوله فولادی 

جهت دریافت لیست قیمت لوله گالوانیزه ساوه ، گالوانیزه سبک ساوه ، گالوانیزه سنگین ساوه و انواع لوله و اتصالات گالوانیزه برزیلی ، مک ، چینی و …

نمایندگی فروش لوله گالوانیزه ساوه در تهران ، پتروگرایش و کارشناسان فروش کارخانه لوله گالوانیزه ساوه هستند . جهت دریافت لیست قیمت اقلام و لوازم تاسیساتی خود میتوانید از نمایندگی لوله ساوه استعلام دریافت نمایید و در کمترین زمان ممکن پیش فاکتور محصولات مورد نیاز خود را با بهترین قیمت ها دریافت نمایید .

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.