قیمت لوله گالوانیزه PGCO

 لوله گالوانیزه PGCO در احداث گلخانه های مختلف استفاده می شود. آبکاری لوله گالوانیزه به صورت گرم نیز امکان پذیر می باشد. آبکاری گرم می تواند کیفیت این لوله ها را افزایش دهد. بدین ترتیب مصرف کننده از این لوله رضایت بسیار بیشتری خواهد داشت.

لوله گالوانیزه گلخانه ای PGCO دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد. یکی از بهترین مزایایی که لوله های گالوانیزه داشته، روکش گالوانیزه آنها می باشد. زیرا روکش روی می تواند عمر این لوله ها را بسیار بیشتر نماید. معمولا لوله گلخانه ای PGCO به خاطر روکش روی که داشته، دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شوند. این موضوع باعث می شود که سال ها بتوان از این لوله بدون اینکه معیوب شوند، استفاده نمود.

لوله گالوانیزه گلخانه ای

امروزه معمولا ساخت گلخانه اهمیت بسیار زیادی پیدا نموده، زیرا اغلب محصولات را به صورت گلخانه ای در فصول مختلف تولید و روانه بازار می نمایند. سازه های گلخانه ها را معمولا با استفاده از لوله گالوانیزه گلخانه ای PGCO  ایجاد می نمایند. این لوله ها از  جنس فولاد بوده و  با پوشش دادن سرد و یا گرم از جنس روی، آنها را به اصطلاح گالوانیزه می کنند. لوله گالوانیزه گلخانه ای معمولا با سایزبندی های مختلفی بین 2/1 اینچ (نمره 2 ) الی 4 اینچ (نمره 10 ) و در اوزان سبک و سنگین تولید می شوند.

معمولا لوله های گالوانیزه گرم دارای کیفیت و دوام بسیار مناسب تری نسبت به لوله های گالوانیزه سرد می باشند.

بدین ترتیب عمر آنها بسیار بیشتر می باشد. لوله گالوانیزه گلخانه ای PGCO  معمولا در شاخه های شش متری تولید و روانه بازار می شوند. البته امکان تولید در متراژهای دیخواه مشتری نیز امکان پذیر است.

این موضوع هزینه های گلخانه را تا حدودی کاهش می دهد. بدین ترتیب معمولا از موجود بودن انواع اتصالات برای لوله گالوانیزه گلخانه ای نیز می تواند یکی از مزایای این محصولات به شمار برود. زیرا باعث راحتی و سرعت در نصب این لوله ها برای احداث یک گلخانه نیز می شود. بدین ترتیب استفاده از لوله گالوانیزه گلخانه PGCO از نظر اقتصادی نیز می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد.

مشخصات محصول تولیدى لوله گلخانه ای، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.
به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه ی فروش لوله گلخانه ای ،پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم،اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

5/5 - (5 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.