لوله گلخانه 1اینچ

لوله گالوانیزه گلخانه ای

امروزه معمولا ساخت گلخانه اهمیت بسیار زیادی پیدا نموده، زیرا اغلب محصولات را به صورت گلخانه ای در فصول مختلف تولید و روانه بازار می نمایند. سازه های گلخانه ها را معمولا با استفاده از لوله گالوانیزه گلخانه ای PGCO  ایجاد می نمایند. این لوله ها  جنس فولاد بوده و سازنده با پوشش دادن سرد و یا گرم از جنس روی، آنها را به اصطلاح گالوانیزه می کنند.

لوله گالوانیزه گلخانه ایی معمولا با سایزبندی های مختلفی بین 2/1 اینچ (نمره 2 ) الی 4 اینچ (نمره 10 ) و در اوزان سبک و سنگین تولید می شوند. معمولا لوله های گالوانیزه گرم دارای کیفیت و دوام بسیار مناسب تری نسبت به لوله های گالوانیزه سرد می باشند.

بدین ترتیب عمر آنها بسیار بیشتر می باشد. لوله گالوانیزه گلخانه ای PGCO  معمولا در شاخه های شش متری تولید و روانه بازار می شوند. بدین ترتیب می توان به راحتی به مقدار مورد نیاز از این محصول تهیه نمود.

لوله های فولادی که در شاخه های شش متری و به صورت دو سر رزوه یا بدون رزوه تولید و آبکاری گرم یا سرد گالوانیزه میشوند و میتوان جهت سازه های گلخانه از این گونه لوله گالوانیزه استفاده بخصوصی نمود . پر مصرف ترین سایز لوله گالوانیزه گلخانه ای ۱ ۱/۲ اینچ آن است و این لوله ها در گلخانه و برای ساخت سازه کلی گلخانه استفاده میشوند پس نیاز به لوله ای داریم که در برابر رطوبت مقاوت داشته باشد . لوله گالوانیزه گرم گلخانه ای به جهت آبکاری در دمای ۴۲۰ درجه سانتی گراد و با بهره گیری از پوشش روی zinc ، که با مولکولهای لوله سیاه فولادی ادغام شده است در برابر رطوبت توان تحمل بسیار بالایی دارد و زنگ نمیزند . عمر مفید لوله گالوانیزه گلخانه ای با آبکاری گرم بین ۲۵ تا ۳۰ سال است .

لوله گالوانیزه سرد گلخانه ای نیز جزوی از لوازم گلخانه محسوب میشود با این تفاوت که لوله گالوانیزه سرد فقط ۷ درصد از وزن لوله گالوانیزه گلخانه ای سرد ۲ میلیمتری را تشکیل میدهد و روکش روی آن با دمای کمتری آبکاری شده پس طبعا مقاومت کمتری دارد . عمر مفید لوله گالوانیزه سرد گلخانه ای نهایتا ۵ سال است .

فروش لوله گالوانیزه گلخانه ای با ضخامت های ۲ میلیمتر ، ۲٫۵ میلی متر و ۳ میلی متر انجام میگیرد . در برخی فروشگاه ها لوله گالوانیزه گلخانه ای دست دوم نیز خرید و فروش میشود . فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات ، لوله ساوه  ، فروش عمده لوله گالوانیزه گلخانه ای با بهترین کیفیت و مرغوب ترین آبکاری ارائه میشود . شما عزیزان میتوانید جهت تهیه لوله گالوانیزه گلخانه ای سبک و یا سنگین گرم از مارک ها و برندهایی نظیرلوله گالوانیزه ساوه گلخانه ای یا لوله گالوانیزه سپنتا گلخانه ای انتخاب و خرید نمایید .

فروش لوله گلخانه ای

لوله گالوانیزه گلخانه ای آبکاری سرد ، کاملا به مانند پاچیدن رنگ روی لوله ، زینک را روی لوله گالوانیزه میریزند و در دمای نهایتا ۷۰ درجه سانتی گراد گالوانیزه میشوند . این نوع گالوانیزه ، زیاد مقاومت چندانی ندارد و حتی با کشیدن کلید روی لوله ، روکش آن ضربه میبیند . عمر انواع لوله گلخانه ای آبکاری سرد فولادی ، نهایتا بین ۳ تا ۵ سال در گلخانه و در رطوبت است و احتمال زنگ زدن لوله نیز وجود دارد که پس از زنگ زدگی لوله ، دچار خوردگی نیز میشود . اما اگر سرمایه کمی برای ساخت گلخانه دارید این گزینه برای شروع و تا ۵ سال بسیار مناسب است .

لوله گالوانیزه گلخانه ای

لوله گلخانه ای گالوانیزه ( گل خانه ای ) ، در دو مدل آبکاری گالوانیزه گرم و آبکاری گالوانیزه سرد تولید میشود .

عمر مفید لوله گالوانیزه گرم گلخانه ای طبیعتا به دلیل شرایط آبکاری بسیار بیشتر از لوله گالوانیزه سرد خواهد بود اما از لوله سرد گالوانیزه نیز در سازه گلخانه و به جهت ساخت گلخانه ها استفاده میشود . لوله گالوانیزه گلخانه ای از سایز ۱/۲ تا ۴ اینچ تولید و آبکاری میشود با این حال سایز لوله گلخانه ای به صورت اصولی و پر مصرف سایز ۳/۴ اینچ ، ۱ اینچ و ۱ ۱/۲ اینچ است .

لوله گالوانیزه گلخانه ای در شاخه های شش متری تولید میشود . جهت استعلام لیست قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای سال ۹۷ بروز میتوانید با ما تماس حال فرمایید :

 

نمایندگی فروش لوله گالوانیزه ساوه در تهران ، پتروگرایش و کارشناسان فروش کارخانه لوله گالوانیزه ساوه هستند . جهت دریافت لیست قیمت اقلام و لوازم تاسیساتی خود میتوانید از نمایندگی لوله ساوه استعلام دریافت نمایید و در کمترین زمان ممکن پیش فاکتور محصولات مورد نیاز خود را با بهترین قیمت ها دریافت نمایید .

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.