لوله گالوانیزه

خرید لوله فولادی گالوانیزه

 قیمت  خرید روز لوله گالوانیزه بستگی به قیمت روز دلار، حجم عرضه و تقاضا در بازار و قیمت مواد اولیه‌ای همچون قیمت ورق گالوانیزه دارد و پس از مشخص شدن نرخ دلار و نوسانات بازار قیمت لوله گاولانیزه در جدول مربوطه آپدیت میشود.

خرید لوله فولادی گالوانیزه

کاربرد لوله گالوانیزه

در صنعت نفت، لوله های زینک اندود علاوه بر خطوط لوله برای مایعات عمومی کم فشار مانند آب، گاز و نفت، لوله های چاه و لوله های نفت به طور گسترده استفاده می شود. چگالی میادین نفتی و بخاری های نفتی و تجهیزات کک سازی شیمیایی. کولر، لوله مبدل، لوله پشتیبانی تونل معدن.

این لوله ها برای حمل آب مورد استفاده قرار می گرفتند، اما چند سال بعد، کشورهای توسعه یافته به تدریج استفاده از آنها را به عنوان لوله آب از دهه ۱۹۶۰ ممنوع کردند.

از انواع دیگر لوله های گالوانیزه به عنوان نرده و ستون فنس ها در محیط های باز استفاده می شود. قبلا از لوله های آب گالوانیزه در ساختمان های مسکونی نیز استفاده می شد. اما امروزه به دلیل مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت و گرما عمدتاً مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

عمر مفید لوله های گالوانیزه چقدر است؟

آسیب رساندن یا زنگ زدگی لوله های گالوانیزه به زمان نیاز دارد. عمر مفید این ورق ۲۰-۳۰ سال است. اما اگر محیط خشک است و باران نمی بارد، می تواند همیشه سالم بماند.

فولاد گالوانیزه برای استفاده طولانی مدت در فضای باز در نظر گرفته شده است، اما قیمت لوله  های گالوانیزه نیز بسیار مناسب است که می توان به آن اشاره کرد.

برای حفظ بهتر فلز باید از فولاد گالوانیزه گرم یا وان فولاد داغ حاوی فلز روی استفاده کرد. با این کار معمولاً حدود ۷۰ سال در محیط های مختلف ماندگار است.

با این حال، رنگ آمیزی را می توان برای افزایش بیشتر عمر فولاد گالوانیزه و محافظت بیشتر از ورق در محیط های به اصطلاح بسیار خورنده که عناصر بسیار زنگ زده هستند استفاده کرد. البته قبل از رنگ آمیزی باید از تمیز و خشک بودن سطح و عاری از آلودگی هایی مانند نمک و محلول های کرومات اطمینان حاصل کنید. این کار را می توان با استفاده از دستگاه شوینده و تهویه فلزی انجام داد.

با توجه به تمامی موارد ذکر شده قیمت لوله های گالوانیزه نه تنها در ساخت و ساز بلکه در مصرف نیز بسیار مقرون به صرفه بوده و با توجه به عمر طولانی این فلز کاملا مقرون به صرفه می باشد.

برای تولید این لوله ها از ورق گالوانیزه ای که دو لبه آنرا به هم جوش داده اند، استفاده می‌شود. بنابراین یکی از پارامترهای موثر بر قیمت لوله گالوانیزه، قیمت ورق گالوانیزه در بازار می باشد.

لوله گالوانیزه یکی از مشتقات لوله و پروفیل‌های فولادی است که با اعمال روکش گالوانیزه بر روی آن، مقاومت به خوردگی در این لوله ها افزایش پیدا کرده است. به همین علت یکی از محبوب‌ترین لوله ها در بخش های تاسیساتی و پتروشیمی لوله های گالونیزه هستند.

خرید لوله فولادی گالوانیزه

نکاتی که باید برای خرید لوله گالوانیزه بدانید

این لوله ها به دلیل خواص فیزیکی و مکانیکی خاص خود به عنوان اولین انتخاب در بسیاری از کاربردهای صنعتی شناخته می شوند.

ضوابط فروش لوله گالوانیزه

فروش این نوع لوله با قیمت های مختلف در برند های مختلف با توجه به ضخامت، سایز و وزن لوله ها. ضخامت لوله ها یکی از معیارهای اصلی در اعلام قیمت روزانه لوله گالوانیزه می باشد.

برای اطلاع از قیمت لوله های گالوانیزه در سایز ها و ضخامت های مختلف متناسب با نیاز هر پروژه، لازم است اطلاعات تکمیلی در مورد ضخامت و ابعاد این لوله ها و برند های عرضه کننده آنها را از خانواده آهنات به دست آورید.

بنابراین ویژگی متمایز کننده و برتر این لوله، بکارگیری در محیط های خورنده است. لذا طبیعتا قیمت لوله گالوانیزه نسبت به دیگر لوله های فولادی کربنی بالاتر است. لوله های گالوانیزه از لحاظ روش تولید در دسته لوله های درزدار قرار می‌گیرند.

 

کاربرد لوله گالوانیزه

در صنعت نفت، لوله های زینک اندود علاوه بر خطوط لوله برای مایعات عمومی کم فشار مانند آب، گاز و نفت، لوله های چاه و لوله های نفت به طور گسترده استفاده می شود. چگالی میادین نفتی و بخاری های نفتی و تجهیزات کک سازی شیمیایی. کولر، لوله مبدل، لوله پشتیبانی تونل معدن.

این لوله ها برای حمل آب مورد استفاده قرار می گرفتند، اما چند سال بعد، کشورهای توسعه یافته به تدریج استفاده از آنها را به عنوان لوله آب از دهه ۱۹۶۰ ممنوع کردند.

استعلام قیمت روزانه از چه ساعتی انجام می شود ؟

روزانه از ساعت 10 صبح می توانید قیمت لوله گالوانیزه را مشاهده فرمایید. همچنین مشاوره فروش با تلفن 02149986000 داخلی 200 امکان پذیر است.

لوله گالوانیزه چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای شروع بهتر است بدانیم این لوله‌ها چه ویژگی‌هایی دارند که تبدیل به محصولی پرمصرف در صنایع لوله‌کشی و ساختمان‌سازی شده‌اند؟ استفاده از لوله فولادی گالوانیزه به دلیل مقاومت بالا و دوامی که دارد، بسیار مقرون به صرفه است. نکته‌ی جالب این است که این محصولات قابلیت بازیافت و استفاده‌ی مجدد دارند. به این معنا که لوله فولادی گالوانیزه را در کوره ذوب می‌کنند و محصولات جدیدی می‌سازند. این لوله‌ها در برابر آتش‌سوزی و حرارت نیز از مقاومت بالایی برخوردارند. از این رو به عنوان لوله‌های انتقال آب در آتش‌نشانی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. لوله فولادی گالوانیزه در برابر ضربه و سایش نیز از مقاومت بالایی برخوردار است. به طورکلی عمر مفید لوله فولادی گالوانیزه اگر در شرایط مطلوبی قرار بگیرد بین 50 تا 70 سال است. البته بعد از آن لازم است مجدداً فرآیند گالوانیزاسیون بر روی آن انجام شده و یا تعویض شوند.

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

 

لوله فولادی گالوانیزه و انواع و موارد استفاده آن در صنعت

لوله‌ی گالوانیزه یکی از انواع پرکاربرد لوله‌های فولادی است که در صنایع لوله‌کشی و انتقال آب استفاده‌ی گسترده‌ای دارد. این محصول به دلیل مقاومت بالایی که در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی دارد، انتخاب بسیار مناسبی برای لوله‌کشی و محیط‌های مرطوب است.

برای ساخت چنین لوله‌هایی، لوله‌ی فولادی را با لایه‌ای از روی یا همان زینک پوشش می‌دهند تا مقاومت آن بالاتر برود. به این روش گالوانیزاسیون می‌گویند. با استفاده از این روش عمر لوله‌ فولادی گالوانیزه افزایش پیدا می‌کند و استفاده از آن نیز مقرون به صرفه است.

📌 مطالب پیشنهادی :

لوله فولادی گالوانیزه چه کاربردی دارد؟

لوله فولادی گالوانیزه به دلیل عمر بالا و مقاومت در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی، بیشترین استفاده را در سیستم انتقال آب و گاز دارد. به عنوان مثال این لوله‌ها کاربرد فراوانی در سیستم آبیاری مزارع و صنعت کشاورزی دارند. این لوله‌ها را به صورت توکار و روکار می‌توان استفاده کرد. در ادامه به موارد مصرف لوله گالوانیزه در صنایع مختلف اشاره می‌کنیم:

  • استفاده در تصفیه‌ خانه‌ها و سیستم‌های تهویه
  • انتقال آب و گاز در گلخانه و منازل
  • استفاده در سیستم انتقال فاضلاب
  • ساخت سازه‌های فلزی و دکل مخابراتی
  • محافظت از کابل‌های برق و شبکه
  • انتقال آب در صنایع کشاورزی و حصارکشی زمین‌ها
  • ساخت پایه فنس
  • ساخت داربست
  • ساخت گاردریل‌های کنار جاده
  • ساخت ریل راه‌آهن
5/5 - (3 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.