عملیات گالوانیزه گرم چیست ؟

در ابتدای کار، قطعات فولادی یا لوله فولادی جهت عملیات گالوانیزه گرم با یک سری قلاب به آویزهای مخصوص متصل شده و به محل عملیات حمل می شوند. قطعات کوچک و رزوه دار که باید بعد از گالوانیزه گرم تحت عملیات سانتریفوژ قرار بگیرند در داخل سبد ریخته می شوند. چنانچه قطعه فولادی حاوی رنگ های روغنی بوده یا طی یک عملیات قبلی مانند نورد، خمکاری، یا سوراخکاری سطح آن به روغن های روانساز یا پوسته های نوردی آلوده باشد، باید ابتدا تحت یک عملیات تمیزکاری مکانیکی، مانند بلاست، قرار گرفته و سپس به بخش تمیزکاری اصلی منتقل شود.
مراحل عملیات گالوانیزاسیون لوله
1-  آماده سازی سطحی
1-1 چربی گیری
1-2 اسیدشویی
1-3 فلاکس زنی
2- گالوانیزه گرم
3- کنترل کیفی
4- انبارداری، بسته بندی و جابجایی
جهت خرید لوله گالوانیزه گرم و استعلام قیمت این محصول  با ما تماس بگیرید

لوله فولادی برق PGCO در شابلون های مخصوص قرار گرفته ،پیش گرم شده و وارد وان مذاب روی می گردند و پس از مدتی ماندگاری و غوطه وری کامل از کوره بیرون آمده و عملیات های مخصوص گرته گیری و پلیسه گیری روی آن انجام می گیرد .
نکته مهم : بی شک لوله های فولادی برق PGCO از باکیفیت ترین و بهترین لوله های این صنعت به شمار می رود که با وجود 60 تا 70 میکرون پوشش گالوانیزه و ضخامت بالای 1.2 میلیمتر طی تحقیقات زیاد و عملیات های مخصوص به راحتی و بدون شکستگی خم می شود و تا قسمت بسیار زیادی از ریزش روی در محل های خم جلوگیری کرده است همچنین عمر مفید این لوله ها 30 تا 35 سال می باشد.

 کاربرد لوله فولادی برق :
•از لوله‌های فولادی برق گالوانیزه گرم معمولاً در ساختمان‌های بزرگ تجاری و صنعتی، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، ساختمان‌های اداری، فروشگاه‌ها، پالایشگاه ها ،نیروگاه ها و پترو شیمی و تأسیسات زیرزمینی و مخصوصا پارکینگ های طبقاتی استفاده میشود.
 

ضخامت لوله فولادی برق :

لوله های فولادی برق گالوانیزه گرم از ضخامت 0.9 میل الی 1.5 میل در بازار موجود می باشد.

 

5/5 - (3 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.